Hamburg’da hastane çalışanlarının aylardır süren hak arayışı durmak bilmiyor. Çalışma koşıllarının düzeltilmesi ve daha fazla personel isteyen hastane çalışanları talepleri konusunda Hamburg Belediye Başkanı Tschentscher ve hastane çalışanlarına adeta meydan okuyan Hamburg Belediye başkan yardımcısı Fegebank’a (Yeşiller) ile görüşmek için Rathaus’un önünde toplandılar. Ancak, belediye başkanı ve yardımcısı, hastane çalışanları ile görüşmeyi reddetti. Bunun üzerine belediye önünde bir açıklama yapan hastane çalışanları, halkı ve hastane çalışanlarını uyararak, 23 Şubat günü yapılacak seçimlerde SPD ve Yeşillere oy verme yerine taleplerimiz savunan partilere oy verme çağrısında bulundular. Göstericiler yaptıkları konuşmalarda SPD ve Yeşillerin bu tutumuna rağmen, hastanelerdeki koşulların değişmesi için politik baskıyı artırmaya kararlı olduklarını dile getirdiler. (Hamburg/YH)
Kategorien
- 60. YIL 21
- ANALİZ / ANALYSEN 49
- AVRUPA 914
- ÇALIŞMA YAŞAMI 1.552
- DEUTSCH 2.683
- DÜNYA 140
- Featured 32
- HABERLER 8.859
- KADIN 414
- KÜLTÜR 671
- NSU DAVASI 104
- Podcast 1
- POLITIKA 1.121
- TOPLUM 140
- TÜRKEI 233
- uncategorized 4.875
- Video 1
